UPUTE ZA RAD STUDENTSKIH DOMOVA S OBZIROM NA EPIDEMIJU COVID-19 U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.

Do daljnjega su zabranjeni svi posjeti Domovima osim nužnih posjeta vezanih uz pitanje zaštite zdravlja i sigurnosti.

Održavanje zabava, proslava i sl. u zatvorenim i otvorenim prostorima studentskog centra nisu za sada dozvoljene, uzimajući u obzir aktualnu epidemiološku situaciju.

 

Održavanje socijalne distance (fizičke udaljenosti):

Potrebno je održavati međusobni razmak od 1,5 metra a po mogućnosti 2 metra kada god je moguće.

 

Praćenje zdravstvenog stanja korisnika i djelatnika.

U Dom je zabranjeno ulaziti ako imate:

  • simptome koji mogu upućivati na COVID-19 (povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome (kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja) te poremećaj osjeta njuha i okusa, povraćanje, proljev
  • ako vam je izrečena mjera samoizolacija
  • ako vam je potvrđena zaraza s COVID-19.

Do dolaska roditelja/druge punoljetne osobe iz istog kućanstva, studenti s navedenim znakovima bolesti ili izrečenom mjerom samoizolacije smještaju se u prostoriju za izolaciju u kojoj mogu biti najduže 48 sati.

 

Praćenje tjelesna temperature:

Studenti svako jutro i večer mjere tjelesnu temperaturu pri čemu svaki student za sebe vodi pisanu evidenciju koju će na traženje dati na uvid nadležnima.

 

Maske.

U zajedničkim prostorijama studenti i zaposlenici obavezno nose masku.

Studenti ne nose maske u svojoj sobi. Maske se ne nose u sanitarnom čvoru kod pranja zuba, umivanja i tuširanja te u blagovaonici za vrijeme jela. U učionici studenti mogu biti izuzeti od obaveze nošenja maske ako je osiguran potreban razmak između studenata grupiranih po sobama te se studenti potiču da ne govore (ne uče na glas) već rade u tišini.

 

Pojačana osobna higijena korisnika i djelatnika:

  • izbjegavati dodirivanje rukama usta, nosa, očiju i lica,
  • redovito i pravilno (najmanje 20 sekundi) prati ruke tekućom vodom i sapunom ili dezinficirati (prednost se daje pranju ruku vodom i sapunom) prije ulaska u Dom i svoju sobu, prije i nakon pripreme hrane, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Za pranje ruku treba koristiti tekuću vodu i sapun.
  • kod pranja ruku pridržavajte se uputa za pravilno pranje ruku (ove upute je potrebno izvjesiti na vidljivo mjesto u svakom sanitarnom čvoru): https://www.hzjz.hr/wpcontent/uploads/2020/03/Pranje_ruku.pdf
  • nakon pranja ruku sapunom i vodom, za sušenje ruku neophodno je koristiti papirnate ručnike za jednokratnu upotrebu koje nakon korištenja treba baciti u koš za otpad s poklopcem,
  • kod kašljanja i kihanja prekrivaju se usta i nos unutrašnjom stranom lakta ili papirnatom maramicom koju poslije treba baciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke,
  • pri kašljanju i kihanju treba okrenuti lice od drugih osoba,
  • izbjegavati dijeljenje obroka, čaša, šalica, posuđa, pribora za jelo, higijenskih potrepština i školskog pribora s drugim osobama.

TERMINI USELJENJA

TERMINI USELJENJA U STUDENTSKI DOM ZA BRUCOŠE

 

01.10. od 08,00 do 14,00 sati USELJAVAJU STUDENTI KOJI SU NA NATJEČAJU OSTVARILI VIŠE OD 2000 BODOVA

02.10. od 08,00 do 14,00 sati  USELJAVAJU STUDENTI KOJI SU NA NATJEČAJU OSTVARILI MANJE OD 2000 BODOVA

 

Poštovani studenti,

molimo da pri useljenju održavate fizički razmak i nosite masku.

U domu su, u skladu s uputama HZJZ i MZO, strogo zabranjeni posjeti i ulasci osoba koje nisu stanari doma, stoga u sobu useliti morate sami.

Na useljenje, osim tri primjerka ugovora – popunjena i potpisana (istočni i zapadni paviljon-ugovor 2020), trebate donijeti potvrdu o upisu na fakultet i potvrdu liječnika opće prakse.

 

 

 

TERMINI USELJENJA U STUDENTSKI DOM ZA STARIJE STUDENTE

Na useljenje obvezno doći s maskom i pridržavati se pravila fizičkog razmaka.

Prilog ugovoru o smještaju u dom čine Pravilnik o domskom redu (Pravilnik-o-domskom-redu-2020) i cjenik smještaja (cjenik smještaja za ak. god. 2020-21). Molimo da ih pažljivo pročitate, budući da potpisom ugovora izjavljujete da prihvaćate njihov sadržaj.

STUDENTSKI DOM K. P. SVAČIĆA 1C (istočni i zapadni paviljon-ugovor 2020) – ugovore je potrebno isprintati u tri primjerka, popuniti i potpisati te donijeti na useljenje zajedno s potvrdom liječnika opće prakse.

USELJENJE STARIJI STUDENTI:

01.09. 08,00 – 13,00 – studenti koji su dobili izravno pravo na smještaj

01. 09. 13,00 – 15,00 – studenti koji su ostvarili 3000 – 2300 bodova

02.09. 08,00 – 12,00 – studenti koji su ostvarili 2299 – 2065 bodova

02.09. 12,00 – 15,00 – studenti koji su ostvarili 2064- 1900 bodova

03.09. 08,00 – 12,00 – studenti koji su ostvarili 1899 – 1760 bodova

03.09. 12,00 – 15,00 – studenti koji su ostvarili 1759 – 1500 bodova

USELJENJE BRUCOŠI: 01.10.-03.10.

O odabiru sobe i cimera ćete se izjasniti prilikom useljenja.

STUDENTSKI DOM IVANA GORANA KOVAČIĆA 4 (IGK ugovor 2020) –  ugovore poslane na mail potrebno je isprintati u tri primjerka, popuniti i potpisati te donijeti na useljenje zajedno s potvrdom liječnika opće prakse.

01.09. 08,00 – 14,00 – studenti koji su dobili izravno pravo na smještaj i studenti koji su ostvarili od 3125 – 1880 bodova

02.09. 08,00 – 14,00 – studenti koji su ostvarili 1879 – 1550 bodova

03.09. 08,00 – 14,00 – studenti koji su ostvarili 1549 – 1300 bodova

STUDENTSKI DOM K. P. SVAČIĆA 1C (novi paviljon – ugovor 2020)

– ugovore poslane na mail potrebno je isprintati u tri primjerka, popuniti i potpisati te poslati preporučenom poštom na adresu: Novi studentski dom K. P. Svačića 1c, 31000 Osijek, s naznakom “za Novi paviljon”

– molimo studente da mailom na jolujic@stucos.hr dostave broj tekućeg računa na koji će im biti isplaćivana subvencija privatnog smještaja do useljenja u Novi paviljon.

 

Uvid u predmet – radnim danom od 08,00 do 14,00 sati u Studentskom domu K.P. Svačića 1c.

KONAČNI REZULTATI NATJEČAJA

 

Uvid u predmet – radnim danom od 08,00 do 14,00 sati u Studentskom domu K.P. Svačića 1c.

 

 

KONAČNI REZULTATI NATJEČAJA

ZA OSTVARIVANJE PRAVA STUDENATA NA SMJEŠTAJ I RASPODJELU MJESTA U STUDENTSKIM DOMOVIMA U OSIJEKU
za ak. god. 2020./2021.

 

 

Poveznica za provjeru bodovanja – https://websc.stucos.hr/sc/85/login/

Studentima koji su ostvarili pravo na smještaj ugovori će biti poslani e-mailom.

Ugovore treba isprintati u 3 (tri) primjerkapopuniti i potpisati, i zajedno sa liječničkom potvrdom donijeti na useljenje.

Studenti koji su ostvarili pravo na smještaj u Novom paviljonu neće morati osobno donositi ugovore nego popunjena i potpisana tri (3) primjerka poslati poštom na adresu Novi studentski dom K.P. Svačića 1c, 31000 Osijek, s naznakom „useljenje -Novi paviljon“.

Useljenje u studentske domove K. P. Svačića 1c (istočni i zapadni paviljon) i Studentski dom IGK za starije studente biti će održano od 01.09.-03.09., a useljenje u studentski dom K. P. Svačića 1c (istočni i zapadni paviljon) za brucoše biti će održano 01.10.-02.10.

Zbog trenutne epidemiološke situacije studenti će useljavati u određenim terminima i grupama. Točni termini useljenja biti će objavljeni uskoro.

PRIVREMENE RANG-LISTE

Novi studentski dom (istočni i zapadni paviljon) – privremena rang lista Novi studentski dom (istočni i zapadni paviljon)

Studentski dom IGK – privremena rang lista Studentski dom IGK

Novi studentski dom (novi paviljon) – privremena rang lista Novi studentski dom (novi paviljon)

Link za provjeru bodovanja: https://websc.stucos.hr/sc/85/login/

Prigovor na privremenu rang-listu upućuje se u roku od 8 dana od objave rezultata Povjerenstvu za rješavanje prigovora, Studentski dom Kralja Petra Svačića 1c, 31000 Osijek, isključivo poštom preporučeno s naznakom – POVJERENSTVO ZA RJEŠAVANJE PRIGOVORA.
Budući da smještajni kapaciteti Novog studentskog doma (novog paviljona) nisu popunjeni, studenti koji su sudjelovali u natječaju, a nisu označili kao prioritet novi paviljon, mogu u roku za prigovore poslati zamolbu za smještaj u novi paviljon.

Popis studenata koji su sudjelovali u natječaju – svi studenti koji su sudjelovali u natječaju

Ljetni smještaj 2020.

Ljetni smještaj 2020. održavati će se u Novom studentskom domu K.P. Svačića 1c od 16. srpnja do 31. kolovoza.

Molimo studente koji žele boraviti u domu na ljetnom smještaju da se jave e-mailom na zjakic@stucos.hr ili iherceg@stucos.hr; telefonski na 031 251 121 ili osobno dolaskom u upravu Novog doma.

COVID-19ꓽ PREHRANA I SMJEŠTAJ STUDENATA

[OBAVIJEST STUDENTIMA | SVAKODNEVNA PRIPREMA JELA ORGANIZIRANA JE SAMO U RESTORANU SAMOPOSLUŽIVANJA I RESTORANU GAUDEAMUS U ISTARSKOJ 5 | SMJEŠTAJ STUDENATA U NOVOM DOMU]
Do daljnjega NE RADI restoran Campus, kantine na fakultetima i studentskim domovima i restoran Indeks.
ZATVOREN JE studentski dom IGK, a OTVOREN JE i dalje radi “Novi” studentski dom u sveučilišnom Kampusu u koji su smješteni svi studenti koji su ostali u Osijeku.
STUDENTSKA PREHRANA – u skladu sa stanjem vezano za pandemiju korona virusa – u smanjenom kapacitetu organizirana je samo u Istarskoj 5 u:
– RESTORANU SAMOPOSLUŽIVANJA (popularna “linija”) sve dane u tjednu, od od ponedjeljka do nedjelje od 8 do 19 sati
– RESTORANU GAUDEAMUS od ponedjeljka do petka od 12 do 19 sati
MOLIMO STUDENTE da vode računa o svim higijenskim i sigurnosnim mjerama zaštite od virusa (poštujući dovoljan razmak, zabranu okupljanja i zadržavanja, te strogo pridržavanje higijenskih uvjeta).
OSTALE, administrativne i pravne SLUŽBE Studentskog centra rade i organizirane su samo za nužno poslovanje.

 

Studentski centar u Osijeku – COVID-19

Poštovani studenti i poslodavci,
tijekom jučerašnjeg dana doneseno je nekoliko važnih odluka koje se tiču i studentskih centara.

Vezano uz Odluku Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske važno je napomenuti sljedeće:

Pitanje studentske prehrane – u skladu s Odlukom, studentska kuhinja izuzeta je iz obustave rada uslužnih djelatnosti. Ipak, iste bi trebale raditi u smanjenom kapacitetu, vodeći računa o svim higijenskim i sigurnosnim mjerama zaštite od virusa (poštujući dovoljan razmak, zabranu okupljanja i zadržavanja, te strogo pridržavanje higijenskih uvjeta). Studentski centri trebaju prilagoditi svoje kapacitete trenutačnim potrebama te organizirati samo nužno poslovanje. U slučajevima gdje nema studenata nije potreban rad kuhinje, već je te kapacitete potrebno prerasporediti. Studentska kuhinja u studentskim domovima trebala bi biti na raspolaganju studentima koji se i dalje nalaze u studentskom domu.

Smještaj studenata – s obzirom na to da se u studentskim domovima i dalje nalazi određen broj studenata, studentski centri dužni su u tom segmentu strogo poštivati upute i odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Donijeti vlastite upute vezane uz pravila ponašanja u studentskim domovima i mjere zaštite studenata. Iako bi u ovom trenutku trebalo izbjegavati povratak studenata u studentske domove, ako se isto dozvoli, važno je strogo se pridržavati uputa i mjera Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. To je osobito važno ako se radi o studentima koji ne dolaze iz Republike Hrvatske. Samoizolacija ni karantena za studente koji dolaze izvan Republike Hrvatske nisu dozvoljene u studentskom domu.

Studentski servis – budući da se ugovor o obavljanju studenskih poslova može preuzeti online, ne postoji potreba za osobnim dolaskom studenata u Student servis. Potpisani original Ugovora o obavljanju studentskih poslova studenti mogu vratiti poštom ili drugom dostavom. Osim u slučaju da postoji elektronički potpis. Naime, u skladu sa Zakonom o obavljanju studentskih poslova, elektronički ugovor je onaj ugovor koji je elektronički potpisan od sve tri strane: posrednika, naručitelja i izvoditelja. U ovoj izvanrednoj situaciji moguće je, u skladu s člankom 11. Zakona o obavljanju studentskih poslova, ugovor zaključiti i za razdoblje dulje od mjesec dana odnosno do 45 dana.