Natječaj za smještaj 2022./2023.

NATJEČAJ ZA OSTVARIVANJE PRAVA STUDENATA NA SMJEŠTAJ I RASPODJELU MJESTA U STUDENTSKIM DOMOVIMA U OSIJEKU
za ak. god. 2022./2023.


KONAČNI REZULTATI NATJEČAJA

  1. Svi studenti koji su sudjelovali u natječaju (abecedno)
  2. STARIJI STUDENTI (po broju bodova)
  3. BRUCOŠI (po broju bodova)

Poveznice za provjeru bodovanja:

Ako ste otvorili provjeru bodovanja na jednom od gornja dva linka, morate zatvoriti i ponovno pokrenuti web preglednik da biste mogli pristupiti drugom linku.

Uvid u predmet – radnim danom od 08,00 do 14,00 sati u Studentskom domu K. P. Svačića 1c.

Pravo na smještaj u Novom studentskom domu, Kralja Petra Svačića 1c (novi paviljon) i u Studentskom domu IGK, Ivana Gorana Kovačića 4 ostvarilo je ukupno 350 studenata koji prvi put upisuju prvu godinu prve razine studija (brucoša).

U skladu s čl. 25. Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje NN (63/19), 537 ležaja u Novom paviljonu namijenjeno je studentima s invaliditetom i studentima čiji ukupni mjesečni prihod po članu obitelji u 2021. godini iznosi manje ili jednako 65% proračunske osnovice te takvi studenti imaju prednost prilikom dodjele prava na smještaj u navedenom studentskom domu u odnosu na one studente čija primanja prelaze navedeni iznos.

TERMINI USELJENJA U STUDENTSKE DOMOVE

Studentski Dom  IGK, Ivana Gorana Kovačića 4

USELJENJE STARIJIH STUDENATA:

– 01.09. – useljavaju studenti od rednog broja 1. do 95. na rang listi

– 02.09. – useljavaju studenti od rednog broja 96. do 193. na rang listi

USELJENJE BRUCOŠA:

  • 30.09./03.10.

Na useljenje možete doći između 07,00 i 15,00 sati, a o odabiru sobe i cimera ćete se izjasniti prilikom useljenja.

Dokumentacija potrebna za useljenje:

  1. Ugovor o uvjetima smještaja studenata – isprintati u 2 (dva) primjerka, u cijelosti popuniti i potpisati
  2. Potvrdu liječnika opće prakse da student nema kontraindikacija za smještaj u studentskom domu (bez potvrde nije moguće useliti!)
  3. Potvrdu o uplaćenom depozitu u iznosu od 750,00 kuna – Podatci za uplatu: primatelj – Studentski centar u Osijeku, broj računa primatelja (IBAN): HR0623400091100179650, model HR00, poziv na broj primatelja – upisati OIB studenta uplatitelja, opis plaćanja –uplata depozita za smještaj u studentskom domu I.G.Kovačića 4  (bez potvrde nije moguće useliti!).
  4. Potvrdu o redovitom upisu u ak. god. 2022./23. trebate dostaviti najkasnije do 15.10. na recepciju studentskog doma. Studenti koji bez opravdanog razloga u navedenom roku ne dostave potvrdu gube pravo na smještaj u studentskom domu.

Novi studentski Dom (istočni i zapadni paviljon), Kralja Petra Svačića 1c

USELJENJE STARIJIH STUDENATA:

– 01.09. – useljavaju studenti od rednog broja 1. do 140. na rang listi

– 02.09. – useljavaju studenti od rednog broja 141. do 280. na rang listi

– 03.09. – useljavaju studenti od rednog broja 281. do 421. na rang listi

Na useljenje možete doći između 07,00 i 18,00 sati, a o odabiru sobe i cimera ćete se izjasniti prilikom useljenja.

Dokumentacija potrebna za useljenje:

  1. Ugovor o uvjetima smještaja studenata – isprintati u 2 (dva) primjerka, u cijelosti popuniti i potpisati
  2. Potvrdu liječnika opće prakse da student nema kontraindikacija za smještaj u studentskom domu (bez potvrde nije moguće useliti!)
  3. Potvrdu o uplaćenom depozitu u iznosu od 750,00 kuna – Podatci za uplatu: primatelj – Studentski centar u Osijeku, broj računa primatelja (IBAN): HR0623400091100179650, model HR00, poziv na broj primatelja – upisati OIB studenta uplatitelja, opis plaćanja – uplata depozita za smještaj u studentskom domu Novi studentski Dom – istočni i zapadni paviljon , (bez potvrde nije moguće useliti!)
  4. Potvrdu o redovitom upisu u ak. god. 2022./23. trebate dostaviti najkasnije do 15.10. na recepciju studentskog doma. Studenti koji bez opravdanog razloga u navedenom roku ne dostave potvrdu gube pravo na smještaj u studentskom domu.

Novi studentski dom (novi paviljon), Kralja Petra Svačića 1c

USELJENJE STARIJIH STUDENATA:

Stariji studenti na useljenje mogu doći između 07,00 i 18,00 sati. Sobu i cimera možete odabrati prilikom useljenja.

– 01.09. – useljavaju studenti od rednog broja 1. do 258. na rang listi

– 02.09. – useljavaju studenti od rednog broja 259. do 517. na rang listi

– 03.09. – useljavaju studenti od rednog broja 518. do 776. na rang listi

USELJENJE BRUCOŠA:

  • 30.09./03.10
  • Brucoši na useljenje mogu doći između 07,00 i 15,00 sati, a o odabiru sobe i cimera ćete se izjasniti prilikom useljenja.

Dokumentacija potrebna za useljenje:

  1. Ugovor o uvjetima smještaja studenata – isprintati u 2 (dva) primjerka, u cijelosti popuniti i potpisati
  2. Potvrdu liječnika opće prakse da student nema kontraindikacija za smještaj u studentskom domu (bez potvrde nije moguće useliti!)
  3. Potvrdu o uplaćenom depozitu u iznosu od 750,00 kuna – Podatci za uplatu: primatelj – Studentski centar u Osijeku, broj računa primatelja (IBAN): HR0623400091100179650, model HR00, poziv na broj primatelja – upisati OIB studenta uplatitelja, opis plaćanja – uplata depozita za smještaj u studentskom domu  Novi studentski dom – novi paviljon , (bez potvrde nije moguće useliti!)
  4. Potvrdu o redovitom upisu u ak. god. 2022./23. trebate dostaviti najkasnije do 15.10. na recepciju studentskog doma. Studenti koji bez opravdanog razloga u navedenom roku ne dostave potvrdu gube pravo na smještaj u studentskom domu.

PRIVREMENI REZULTATI

  1. Link za provjeru bodovanja (prijava podatcima koji su Vam poslani prilikom prijave na natječaj): https://websc.stucos.hr/sc/85/login/

2. Link za provjeru bodovanja (prijava AAI korisničkim podatcima): https://websc.stucos.hr/sc/85/login/aai

  • ako ste otvorili provjeru bodovanja na jednom od gornja dva linka, morate zatvoriti i ponovno pokrenuti web preglednik da biste mogli pristupiti drugom linku

BRUCOŠI:

  1. Svi brucoši (po broju bodova)
  2. Svi brucoši (abecedno)

STARIJI STUDENTI

  1. Svi stariji studenti (po broju bodova)
  2. Svi stariji studenti (abecedno)

SVI STUDENTI KOJI SU SUDJELOVALI U NATJEČAJU

  1. Studentski dom IGK
  2. Novi studentski dom (istočni i zapadni paviljon)
  3. Novi studentski dom (novi paviljon)

4. Svi studenti koji su sudjelovali u natječaju (abecedno)

Pravo na smještaj u studentskim domovima u Osijeku u ak. god. 2022./23. ostvaruje ukupno 350 studenata koji prvi put upisuju prvu godinu prve razine studija (brucoša):

  • U Novom paviljonu njih 254
  • U Studentskom domu IGK njih 96

Sukladno čl. 25. Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje NN (63/19), najmanje 537 kreveta u Novom paviljonu namijenjeno je studentima čiji ukupni mjesečni prihod po članu obitelji u 2021. godini iznosi manje ili jednako 65% proračunske osnovice i studentima s invaliditetom te takvi studenti imaju prednost prilikom dodjele prava na smještaj u navedenom domu u odnosu na one studente čija primanja prelaze navedeni iznos.

S obzirom na to da postoji mogućnost izmjene broja ostvarenih bodova pojedinih studenata nakon bodovanja prigovora te promjene same rang liste, privremenim rezultatima natječaja nisu dodijeljena sva raspoloživa mjesta u studentskim domovima.

Prigovor na privremenu rang-listu upućuje se u roku od 8 dana od objave rezultata Povjerenstvu za rješavanje prigovora, Studentski dom IGK, Ivana Gorana Kovačića 4, 31000 Osijek, isključivo poštom preporučeno s naznakom – „Povjerenstvu za rješavanje prigovora“.

Konačne rang liste biti će objavljene 26.08.2021.

_______________________________________________________________________

Nužna dokumentacija:

1. Obrazac B

a) OBRAZAC B1-brucoši
b) OBRAZAC B2-preddiplomski, stručni, integrirani studij, brucoši diplomci
c) OBRAZAC B3-diplomci
d)  OBRAZAC B4-poslijediplomski studij-studenti s invaliditetom

2. POPIS DOKUMENTACIJE

3. OBRAZAC A (WEB PRIJAVA) – uputa: ako ste otvorili prijavu na jednom od donja dva linka, morate zatvoriti i ponovno pokrenuti web preglednik da biste mogli pristupiti drugom linku

Prilozi natječaju:
1.  Pravilnik o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje
2. Odluka o raspisivanju natječaja 2022./23.
3. Odluka o iznosu subvencija i kvoti za subvencionirano stanovanje u kalendarskoj godini 2022./2023.

4. Pravilnik o domskom redu 2022./23.

5. Cjenik smještaja u ak.god. 2022./23

UPUTA ZA PRISTUP NATJEČAJU

ONLINE PRIJAVA

  • prilikom prve prijave treba se registrirati OIB-om (link dolje desno – registracija). Nakon prve registracije i nakon što popunite obrazac prijave, korisničko ime i lozinka će vam stići na e-mail adresu koju ste upisali u obrascu prijave. Naknadno ćete moći prijavi pristupiti i eventualno je izmijeniti prijavom zaprimljenim korisničkim podatcima (polje gore – prijava).
  • u slučaju problema s prijavom, pokušati se prijaviti putem drugog preglednika (Internet Explorer, Chrome, Mozilla)
  • u web prijavi obvezno:
  1. unijeti ispravnu e-mail adresu na koju će vam biti poslan popunjen obrazac prijave
  2. kvačicom označiti suglasnosti; za obradu podataka, za preuzimanje podataka iz Porezne uprave i iz sustava e-Matica, kako bi vaša prijava mogla biti obrađena, odn. kako biste ostvarili dodatne bodove na primanja i školovanje braće i sestara.

–     web prijavu treba isprintati, potpisati i poslati zajedno s ostalom dokumentacijom

–    izjava o članovima obitelji bit će ispisana automatski kao druga stranica obrasca nakon što popunite prijavu

MINIMUM DOKUMENTACIJE ZA NATJEČAJ

  • vidjeti teksta natječaja str. 1-3
  • Web prijava i obrazac B su nužni za pristup natječaju. Bez ovih dokumenata vaša prijava na natječaj ne može biti obrađena.
  • navedene dokumente treba poslati preporučenom poštom na adresu Studentski dom IGK, Ivana Gorana Kovačića 4, 31000 Osijek s naznakom „Prijava na natječaj“
  • zadnji dan za slanje prijave poštom je 18.07.2022.

OBRAZAC B

  • obrazac koji se odnosi na Vas trebate skinuti s web stranica SC Osijek, u cijelosti popuniti i ovjeriti u školi ili na fakultetu. Neovjereni i nepotpuni Obrazac B ne može se bodovati!

TROŠKOVI OBRADE NATJEČAJA

  • vidjeti tekst natječaja str. 1
  • uz prijavu treba priložiti i potvrdu o uplati/kopiju uplatnice. Bez uplate troškova vaša prijava neće biti obrađena.

POPIS DOKUMENTACIJE KOJU DOSTAVLJATE NA NATJEČAJ

  • vidjeti str. teksta natječaja 1-6
  • obrazac skinuti s web stranice i upisati sve što šaljete na natječaj.
  • 1. web prijava, 2. obrazac B, … 5. potvrda o statusu branitelja, 6. kopija osobne iskaznice…

DODATNA DOKUMENTACIJA

  • za studente koji imaju izravno pravo na subvencionirano stanovanje na temelju izvrsnosti i ostalih kriterija vidjeti tekst natječaja str. 7
  • za ostvarivanje dodatnih bodova vidjeti tekst natječaja str. 3

TEKST NATJEČAJA

  • molimo da pažljivo pročitate tekst natječaja

PITANJA VEZANO UZ NATJEČAJ

  • nakon što pročitate tekst natječaja, sve eventualne upite možete poslati na e-mail adresu smjestaj@stucos.hr