NATJEČAJ ZA OSTVARIVANJE PRAVA STUDENATA NA SMJEŠTAJ I RASPODJELU MJESTA U STUDENTSKIM DOMOVIMA U OSIJEKU
za ak. god. 2022./2023.
KONAČNI REZULTATI NATJEČAJA
- Svi studenti koji su sudjelovali u natječaju (abecedno)
- STARIJI STUDENTI (po broju bodova)
- BRUCOŠI (po broju bodova)
Poveznice za provjeru bodovanja:
- prijava podatcima koji su Vam poslani prilikom prijave na natječaj https://websc.stucos.hr/sc/85/login/
- prijava AAI korisničkim podatcima https://websc.stucos.hr/sc/85/login/aai
Ako ste otvorili provjeru bodovanja na jednom od gornja dva linka, morate zatvoriti i ponovno pokrenuti web preglednik da biste mogli pristupiti drugom linku.
Uvid u predmet – radnim danom od 08,00 do 14,00 sati u Studentskom domu K. P. Svačića 1c.
Pravo na smještaj u Novom studentskom domu, Kralja Petra Svačića 1c (novi paviljon) i u Studentskom domu IGK, Ivana Gorana Kovačića 4 ostvarilo je ukupno 350 studenata koji prvi put upisuju prvu godinu prve razine studija (brucoša).
U skladu s čl. 25. Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje NN (63/19), 537 ležaja u Novom paviljonu namijenjeno je studentima s invaliditetom i studentima čiji ukupni mjesečni prihod po članu obitelji u 2021. godini iznosi manje ili jednako 65% proračunske osnovice te takvi studenti imaju prednost prilikom dodjele prava na smještaj u navedenom studentskom domu u odnosu na one studente čija primanja prelaze navedeni iznos.
TERMINI USELJENJA U STUDENTSKE DOMOVE
Studentski Dom IGK, Ivana Gorana Kovačića 4
USELJENJE STARIJIH STUDENATA:
– 01.09. – useljavaju studenti od rednog broja 1. do 95. na rang listi
– 02.09. – useljavaju studenti od rednog broja 96. do 193. na rang listi
USELJENJE BRUCOŠA:
- 30.09./03.10.
Na useljenje možete doći između 07,00 i 15,00 sati, a o odabiru sobe i cimera ćete se izjasniti prilikom useljenja.
Dokumentacija potrebna za useljenje:
- Ugovor o uvjetima smještaja studenata – isprintati u 2 (dva) primjerka, u cijelosti popuniti i potpisati
- Potvrdu liječnika opće prakse da student nema kontraindikacija za smještaj u studentskom domu (bez potvrde nije moguće useliti!)
- Potvrdu o uplaćenom depozitu u iznosu od 750,00 kuna – Podatci za uplatu: primatelj – Studentski centar u Osijeku, broj računa primatelja (IBAN): HR0623400091100179650, model HR00, poziv na broj primatelja – upisati OIB studenta uplatitelja, opis plaćanja –uplata depozita za smještaj u studentskom domu I.G.Kovačića 4 (bez potvrde nije moguće useliti!).
- Potvrdu o redovitom upisu u ak. god. 2022./23. trebate dostaviti najkasnije do 15.10. na recepciju studentskog doma. Studenti koji bez opravdanog razloga u navedenom roku ne dostave potvrdu gube pravo na smještaj u studentskom domu.
Novi studentski Dom (istočni i zapadni paviljon), Kralja Petra Svačića 1c
USELJENJE STARIJIH STUDENATA:
– 01.09. – useljavaju studenti od rednog broja 1. do 140. na rang listi
– 02.09. – useljavaju studenti od rednog broja 141. do 280. na rang listi
– 03.09. – useljavaju studenti od rednog broja 281. do 421. na rang listi
Na useljenje možete doći između 07,00 i 18,00 sati, a o odabiru sobe i cimera ćete se izjasniti prilikom useljenja.
Dokumentacija potrebna za useljenje:
- Ugovor o uvjetima smještaja studenata – isprintati u 2 (dva) primjerka, u cijelosti popuniti i potpisati
- Potvrdu liječnika opće prakse da student nema kontraindikacija za smještaj u studentskom domu (bez potvrde nije moguće useliti!)
- Potvrdu o uplaćenom depozitu u iznosu od 750,00 kuna – Podatci za uplatu: primatelj – Studentski centar u Osijeku, broj računa primatelja (IBAN): HR0623400091100179650, model HR00, poziv na broj primatelja – upisati OIB studenta uplatitelja, opis plaćanja – uplata depozita za smještaj u studentskom domu Novi studentski Dom – istočni i zapadni paviljon , (bez potvrde nije moguće useliti!)
- Potvrdu o redovitom upisu u ak. god. 2022./23. trebate dostaviti najkasnije do 15.10. na recepciju studentskog doma. Studenti koji bez opravdanog razloga u navedenom roku ne dostave potvrdu gube pravo na smještaj u studentskom domu.
Novi studentski dom (novi paviljon), Kralja Petra Svačića 1c
USELJENJE STARIJIH STUDENATA:
Stariji studenti na useljenje mogu doći između 07,00 i 18,00 sati. Sobu i cimera možete odabrati prilikom useljenja.
– 01.09. – useljavaju studenti od rednog broja 1. do 258. na rang listi
– 02.09. – useljavaju studenti od rednog broja 259. do 517. na rang listi
– 03.09. – useljavaju studenti od rednog broja 518. do 776. na rang listi
USELJENJE BRUCOŠA:
- 30.09./03.10
- Brucoši na useljenje mogu doći između 07,00 i 15,00 sati, a o odabiru sobe i cimera ćete se izjasniti prilikom useljenja.
Dokumentacija potrebna za useljenje:
- Ugovor o uvjetima smještaja studenata – isprintati u 2 (dva) primjerka, u cijelosti popuniti i potpisati
- Potvrdu liječnika opće prakse da student nema kontraindikacija za smještaj u studentskom domu (bez potvrde nije moguće useliti!)
- Potvrdu o uplaćenom depozitu u iznosu od 750,00 kuna – Podatci za uplatu: primatelj – Studentski centar u Osijeku, broj računa primatelja (IBAN): HR0623400091100179650, model HR00, poziv na broj primatelja – upisati OIB studenta uplatitelja, opis plaćanja – uplata depozita za smještaj u studentskom domu Novi studentski dom – novi paviljon , (bez potvrde nije moguće useliti!)
- Potvrdu o redovitom upisu u ak. god. 2022./23. trebate dostaviti najkasnije do 15.10. na recepciju studentskog doma. Studenti koji bez opravdanog razloga u navedenom roku ne dostave potvrdu gube pravo na smještaj u studentskom domu.
PRIVREMENI REZULTATI
- Link za provjeru bodovanja (prijava podatcima koji su Vam poslani prilikom prijave na natječaj): https://websc.stucos.hr/sc/85/login/
2. Link za provjeru bodovanja (prijava AAI korisničkim podatcima): https://websc.stucos.hr/sc/85/login/aai
- ako ste otvorili provjeru bodovanja na jednom od gornja dva linka, morate zatvoriti i ponovno pokrenuti web preglednik da biste mogli pristupiti drugom linku
BRUCOŠI:
STARIJI STUDENTI
SVI STUDENTI KOJI SU SUDJELOVALI U NATJEČAJU
- Studentski dom IGK
- Novi studentski dom (istočni i zapadni paviljon)
- Novi studentski dom (novi paviljon)
4. Svi studenti koji su sudjelovali u natječaju (abecedno)
Pravo na smještaj u studentskim domovima u Osijeku u ak. god. 2022./23. ostvaruje ukupno 350 studenata koji prvi put upisuju prvu godinu prve razine studija (brucoša):
- U Novom paviljonu njih 254
- U Studentskom domu IGK njih 96
Sukladno čl. 25. Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje NN (63/19), najmanje 537 kreveta u Novom paviljonu namijenjeno je studentima čiji ukupni mjesečni prihod po članu obitelji u 2021. godini iznosi manje ili jednako 65% proračunske osnovice i studentima s invaliditetom te takvi studenti imaju prednost prilikom dodjele prava na smještaj u navedenom domu u odnosu na one studente čija primanja prelaze navedeni iznos.
S obzirom na to da postoji mogućnost izmjene broja ostvarenih bodova pojedinih studenata nakon bodovanja prigovora te promjene same rang liste, privremenim rezultatima natječaja nisu dodijeljena sva raspoloživa mjesta u studentskim domovima.
Prigovor na privremenu rang-listu upućuje se u roku od 8 dana od objave rezultata Povjerenstvu za rješavanje prigovora, Studentski dom IGK, Ivana Gorana Kovačića 4, 31000 Osijek, isključivo poštom preporučeno s naznakom – „Povjerenstvu za rješavanje prigovora“.
Konačne rang liste biti će objavljene 26.08.2021.
_______________________________________________________________________
Nužna dokumentacija:
1. Obrazac B
a) OBRAZAC B1-brucoši
b) OBRAZAC B2-preddiplomski, stručni, integrirani studij, brucoši diplomci
c) OBRAZAC B3-diplomci
d) OBRAZAC B4-poslijediplomski studij-studenti s invaliditetom
3. OBRAZAC A (WEB PRIJAVA) – uputa: ako ste otvorili prijavu na jednom od donja dva linka, morate zatvoriti i ponovno pokrenuti web preglednik da biste mogli pristupiti drugom linku
Prilozi natječaju:
1. Pravilnik o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje
2. Odluka o raspisivanju natječaja 2022./23.
3. Odluka o iznosu subvencija i kvoti za subvencionirano stanovanje u kalendarskoj godini 2022./2023.
4. Pravilnik o domskom redu 2022./23.
5. Cjenik smještaja u ak.god. 2022./23
UPUTA ZA PRISTUP NATJEČAJU
ONLINE PRIJAVA
- prilikom prve prijave treba se registrirati OIB-om (link dolje desno – registracija). Nakon prve registracije i nakon što popunite obrazac prijave, korisničko ime i lozinka će vam stići na e-mail adresu koju ste upisali u obrascu prijave. Naknadno ćete moći prijavi pristupiti i eventualno je izmijeniti prijavom zaprimljenim korisničkim podatcima (polje gore – prijava).
- u slučaju problema s prijavom, pokušati se prijaviti putem drugog preglednika (Internet Explorer, Chrome, Mozilla)
- u web prijavi obvezno:
- unijeti ispravnu e-mail adresu na koju će vam biti poslan popunjen obrazac prijave
- kvačicom označiti suglasnosti; za obradu podataka, za preuzimanje podataka iz Porezne uprave i iz sustava e-Matica, kako bi vaša prijava mogla biti obrađena, odn. kako biste ostvarili dodatne bodove na primanja i školovanje braće i sestara.
– web prijavu treba isprintati, potpisati i poslati zajedno s ostalom dokumentacijom
– izjava o članovima obitelji bit će ispisana automatski kao druga stranica obrasca nakon što popunite prijavu
MINIMUM DOKUMENTACIJE ZA NATJEČAJ
- vidjeti teksta natječaja str. 1-3
- Web prijava i obrazac B su nužni za pristup natječaju. Bez ovih dokumenata vaša prijava na natječaj ne može biti obrađena.
- navedene dokumente treba poslati preporučenom poštom na adresu Studentski dom IGK, Ivana Gorana Kovačića 4, 31000 Osijek s naznakom „Prijava na natječaj“
- zadnji dan za slanje prijave poštom je 18.07.2022.
OBRAZAC B
- obrazac koji se odnosi na Vas trebate skinuti s web stranica SC Osijek, u cijelosti popuniti i ovjeriti u školi ili na fakultetu. Neovjereni i nepotpuni Obrazac B ne može se bodovati!
TROŠKOVI OBRADE NATJEČAJA
- vidjeti tekst natječaja str. 1
- uz prijavu treba priložiti i potvrdu o uplati/kopiju uplatnice. Bez uplate troškova vaša prijava neće biti obrađena.
POPIS DOKUMENTACIJE KOJU DOSTAVLJATE NA NATJEČAJ
- vidjeti str. teksta natječaja 1-6
- obrazac skinuti s web stranice i upisati sve što šaljete na natječaj.
- 1. web prijava, 2. obrazac B, … 5. potvrda o statusu branitelja, 6. kopija osobne iskaznice…
DODATNA DOKUMENTACIJA
- za studente koji imaju izravno pravo na subvencionirano stanovanje na temelju izvrsnosti i ostalih kriterija vidjeti tekst natječaja str. 7
- za ostvarivanje dodatnih bodova vidjeti tekst natječaja str. 3
TEKST NATJEČAJA
- molimo da pažljivo pročitate tekst natječaja
PITANJA VEZANO UZ NATJEČAJ
- nakon što pročitate tekst natječaja, sve eventualne upite možete poslati na e-mail adresu smjestaj@stucos.hr